Skip to main content
| Mihaila Tāla 1

Septiņi soļi līdz jaunam birojam

Septiņi soļi līdz jaunam birojam

Uzņēmēju vidū joprojām eksistē uzskats, ka pārcelšanās uz jaunu biroju ir izteikti sarežģīts process. Tas ir sens mīts, kas veidojies pēc dažādiem nostāstiem, iepriekš gūtām pieredzēm un neparedzētām situācijām. Mūsdienās, attīstoties jaunu un kvalitatīvu biroju piedāvājumam, šie procesi kļuvuši vieglāk pārvaldāmi un saprotamāki. Pareizi plānojot un rūpīgi sagatavojoties šim procesam, pārcelšanās uz jaunu biroju būs vienkārša un efektīva.

Lai padarītu pārcelšanos par vienkāršu procesu, ir vērts apsvērt iespēju vērsties pie speciālistiem, kas nodrošinās profesionālu palīdzību un atbalstu pārcelšanas procesā. Pieredzējis partneris sniegs atbalstu sākot ar jaunā biroja izvēli, procesu koordinēšanu un izmaksu plānošanu, lai jūs varētu koncentrēties uzņēmējdarbībai.

Ievērojot mūsu un klientu pieredzi, piedāvājam iepazīties ar galvenajiem soļiem, kas atvieglos jaunā biroja izvēli un pārcelšanos:

1. solis. Sāciet ar vajadzību apzināšanu un definēšanu
  • kādus šī brīža izaicinājumus vēlaties risināt ar jaunā biroja palīdzību;
  • cik darba vietu būs nepieciešamas;
  • vēlamā un maksimālā budžeta iespējas>;
  • kur birojam vajadzētu atrasties, kādiem servisiem būtu jābūt pieejamiem tuvākā apkārtnē (sabiedriskais transports, plaša autostāvvieta, skolas, bērnudārzi, kafejnīcas un restorāni u.tml.);
  • kādām kvalitātes prasībām ēkai būtu jāatbilst (A+ energoefektivitāte, gandrīz nulles enerģijas ēka, utt.);
  • kādiem pakalpojumiem jābūt pieejamiem darbiniekiem, klientiem, sadarbības partneriem (piemēram, ģērbtuves un dušas darbiniekiem, velonovietnes, kopstrādes telpas, plaša autostāvvieta, elektroauto uzlādes punkti u.tml.);
  • jebkas cits, kas ir būtiski uzņēmumam un komandai.
2. solis. Izpētiet potenciālos birojus
  • apskatiet sludinājumu portālus, nepieciešamības gadījumā uzrunājiet komercnozares brokerus;
  • izpētiet potenciālo biroju ēku projektus un attīstītājus (interneta resursi, klientu un partneru atsauksmes);
  • apskatiet jaunās biroju telpas klātienē (attīstītāji nodrošina ēku apskati arī būvniecības laikā).
3. solis. Pieprasiet piedāvājumu
  • noskaidrojiet visu informāciju par izmaksām un nomu, ko ierasti veido šādas pozīcijas:
    • minimālais nomas termiņš;
    • nomas maksas aprēķins;
    • kopējo izmaksu aprēķins;
    • apsaimniekošanas programmas piedāvājums;
    • papildus ērtības un ieguvumi.
  • noskaidrojiet visu informāciju par biroja izbūves izmaksām, ko ierasti veido šādas pozīcijas:
    • attīstītāja plānotais ieguldījumu apmērs telpu apdarē;
    • nomnieka veicamo ieguldījumu prognoze;
    • iespēja nomnieka izdevumus izlīdzināt telpu nomas periodā.
  • iesniedziet telpu programmu testa plānojuma izveidei, ja attīstītājs piedāvā šādu iespēju.
4.solis. Salīdziniet piedāvājumus
  • definējiet kritērijus, pēc kādiem salīdzināsiet piedāvājumus (atrašanās vieta, pieejamība, nomas maksa, plānojums);
  • nepieciešamības gadījumā piesaistiet ārējo konsultantu, kas palīdzēs piedāvājumu apkopošanā un izvēlēs izdarīšanā;
  • rtējiet cik elastīgs un pretimnākošs ir attīstītājs, kas sniegs ieskatu par nākotnes sadarbību.
5. solis. Izdariet izvēli
  • pieprasiet nomas līguma projektu;
  • iepazīsties ar piedāvātā darījuma struktūru;
  • vienojieties par biroja projektēšanas un izbūves realizācijas laika grafiku.
6. solis. Vienojaties par darījumu
  • vienojaties par nomas līgumā būtiskajām nosacījumiem, maksājumu veikšanas kārtību, apsaimniekošanas pienākumu sadalījumu u.c. būtiskiem jautājumiem;
  • noslēdziet nomas līgumu.
7.solis. Pārcelieties uz jauno biroju
  • uzticiet pārcelšanās organizēšanu profesionāļiem vai paveiciet to komandas ietvaros;
  • ieplānojiet biroja mēbeļu pārvešanu un uzņēmējdarbībai nepieciešamo datorsistēmu pārcelšanu.

Lemjot par iespēju pārcelties uz jaunām biroju telpām, der atcerēties, ka jauns un mūsdienīgs birojs ir kas vairāk par tradicionālu darba vietu. Tas veicina darbinieku labjūtību, kas būtībā ir katra uzņēmuma pats galvenais resurss un veiksmīgas uz attīstību vērstas darbības pamatnosacījums. Mūsdienīgs birojs veido uzņēmuma tēlu, saliedē kolektīvu, veicina iekšējo komunikāciju, uzlabot darba produktivitāti un motivāciju.

New Hanza biroju ēkā Mihaila Tāla iela1 jau drīzumā būs pieejami biroji, kas sadarbībā ar nomnieku tiek izveidoti un pielāgoti uzņēmuma esošajām un nākotnes vajadzībām. Izvēloties biroja telpas New Hanza biroju ēkā, tiek nodrošināti visi augšminētie pakalpojumi augstākajā kvalitātē.

Kontakti

Elīna Ozola PĀRDOŠANAS UN IZNOMĀŠANAS NODAĻAS VADĪTĀJA

Elīna Ozola

PĀRDOŠANAS UN IZNOMĀŠANAS NODAĻAS VADĪTĀJA
Elīna Ozola Attīstības direktors

Pēteris Guļāns

ATTĪSTĪBAS DIREKTORS
Lūdzu, ierakstiet savu vārdu
Lūdzu, ierakstiet savu e-pastu.
Lūdzu, ierakstiet savu tālruni
Aizpildīšana ir obligāta