Skip to main content
| Mihaila Tāla 1

New Hanza biroju nomniekiem pieejamas unikālas kopstrādes telpas

Mūsdienās no darba vietas sagaidām daudz vairāk par ērtu galdu un krēslu, kur strādāt. Tehnoloģijas un dažādi komunikācijas rīki pārliecinoši pierādījuši, ka ievērojamu daļu sava darba varam organizēt un paveikt attālināti, tāpēc birojs mūsdienās kļuvis arī par satikšanās vietu, kur strādājot iespējams veidot organizācijas kultūru un stiprināt vērtības, saliedēt kolektīvu un motivēt darbiniekus.
Lai noturētu vai piesaistītu kvalificētu darbiniekus, arvien vairāk darba devēju vēlas nodrošināt darba vidi, kur cilvēkiem ir patīkami atrasties. Tas nozīmē modernu biroja dizainu un pārdomātu iekārtojumu, kur bez tiešo darba pienākumu veikšanai nepieciešamā aprīkojuma padomāts arī par vietu, kur socializēties, atpūsties vai darboties nelielās komandās.
Ikvienam nomniekam, kas pieņem lēmumu par telpu maiņu, ir jābūt iespējai baudīt mūsdienīgu un multi-funkcionālu biroju praktiskās priekšrocības. Ne vienmēr šādu biroju izbūve nelielās biroju platībās ir iespējama un finansiāla pamatota, tāpēc, veidojot New Hanza birojus, pieņēmām lēmumu sniegt nomniekiem iespēju paplašināt nomātā biroja robežas, izveidojot 500 kvadrātmetrus plašas pilnībā labiekārtotas kopstrādes telpas ar 240 kvadrātmetrus plašu āra terasi, kas siltajā sezonā tiks aprīkotas ar mēbelēm. Telpās iespējams vadīt sanāksmes, strādāt individuāli, socializēties, ieturēt maltīti un atpūsties klusuma istabā. Šādu telpu pieejamība New Hanza biroju nomniekiem ļauj daudz racionālāk plānot sava biroja telpas, nepārmaksājot par platībām, kuras ikdienā tiktu izmantotas salīdzinoši reti.
Kopstrādes telpas ēkas 2. stāvā ir iekārtotas, sadarbojoties ar dizaina studijas RADADARA pieredzējušo komandu. Tiecāmies pēc vienlaikus profesionālas un mājīgas darba vides. Plānojumā esam paredzējuši plašu aprīkotu virtuvi ar mājīgu atpūtas telpu, atvērtā tipa biroju ar vairākām darba vietām, plašu konferenču zāli un sešas pārrunu telpas, ko nomnieki var rezervēt pēc nepieciešamības.
Konferenču telpās ir iespējams uzņemt līdz 60 viesiem, ja nepieciešams organizēt plašāku pasākumu vai prezentāciju. Visas pārrunu telpas ir aprīkotas ar TV ekrāniem. Esam padomājuši arī par bērnu stūrīti, ja kādreiz biroju nepieciešams apmeklēt bērniem. Netraucētas sarunas vai tiešsaistes tikšanās iespējams veikt jaunākās paaudzes Framery One zvanu kabīnēs.
Domājot par nomnieku ērtībām ir izveidota telpa, kur iespējams baudīt krāsu terapiju. Telpā ir izvietots zvilnis, kur ikviens, atbilstoši noskaņojumam var mainīt gaismas krāsu, tonalitāti un intensitāti, lai sagatavotos nākamajam darba cēlienam.
Jau tagad varam secināt, ka lēmums par šādu telpu izveidošanu ir bijis pareizs. Partneri paveikuši uzdevumu augstā kvalitātē, ko novērtē ēkas esošie un jaunie nomnieki. Ir radīta mājīga, neformāla atmosfēra, kurā ir patīkami atrasties un ir vēlme te atgriezties atkal un atkal.

Kontakti

Elīna Ozola PĀRDOŠANAS UN IZNOMĀŠANAS NODAĻAS VADĪTĀJA

Elīna Ozola

PĀRDOŠANAS UN IZNOMĀŠANAS NODAĻAS VADĪTĀJA
Elīna Ozola Attīstības direktors

Pēteris Guļāns

ATTĪSTĪBAS DIREKTORS
Lūdzu, ierakstiet savu vārdu
Lūdzu, ierakstiet savu e-pastu.
Lūdzu, ierakstiet savu tālruni
Aizpildīšana ir obligāta